Technical Service

When you commission a LateBird system, you will receive detailed training. This training will enable you to operate your Smart Store independently. We also pass on our experience in handling the systems, which is essential when filling the system cabinets, for example.

Dedicated technical support team

Our technical support team of experienced LateBird personnel is always available to help you get the most out of our systems. Our experts quickly identify and resolve issues to keep your operations running smoothly and ensure 24/7 sales.

Maintenance of LateBird Systems

Regular technical inspection ensures trouble-free operation.

Choose from three service options: Our maintenance contracts give you the flexibility you need. Choose the right level of care and maintenance for your systems. This frees your mind for other activities.

Cost Efficiency: Our customized maintenance contracts and fast response times save you money in the long run and minimize downtime.

Proactive maintenance: We prevent problems before they occur with regular updates and maintenance.

Reliability: Regular technical inspections ensure trouble-free operation.

Flexibility: Alternatively, you can book individual service calls as needed.

Troubleshooting

In case of hardware or software failures, we are there for you. We know that speed is of the essence to get your LateBird back up and running as quickly as possible. We solve hardware problems directly at your site, and some can even be solved over the phone with your help.

Our remote system allows us to access software components and respond quickly and easily.

Service Portal

Problems can be resolved quickly and easily through our service portal. Our customers can easily document the problem in our ticket system. Our team assigns the issue to the right specialist to get you back up and running quickly.

Transparent communication

We keep you informed about the status of your requests and maintenance work.

The reliable operation of our LateBird systems is our top priority.

Therefore, it is important to us to offer a comprehensive and professional technical service. Our goal is to provide you with the best possible support so that you can focus on your core business. Benefit from our expertise and enjoy the peace of mind that our service provides.

Noch Fragen?
Dann rufen Sie uns gerne an.

Telefon +49 5254 80771-123

Oder schreiben Sie uns gerne eine E-Mail

Darum ist ein LateBird die beste Wahl für Ihr Business

Diebstahl ausgeschlossen

Keine Inventurdifferenzen durch Warendiebstahl: Im LateBird-System kommen Kunden erst nach dem Bezahlen in Kontakt mit den Waren. Das garantiert maximale Sicherheit für Ihre Bestände.

24/7 geöffnet

Der LateBird ist Ihr automatisierter 24/7-Verkäufer. Ihre Kunden können rund um die Uhr Einkaufen und für Umsatz sorgen. Nutzen Sie die Öffnungszeiten ohne den Einsatz von Verkaufspersonal.

Von Eis bis heiß

Individuelle Kühlzonen für Ihr Sortiment: Getränke eiskalt, frische Snacks moderat gekühlt, ungekühlte Artikel optimal gelagert – flexibel und angepasst an Ihr Produktportfolio.

Was Ihr Kunde wünscht

LateBird bietet Platz für ein breites Sortiment: Ob Lebensmittel, Drogerieartikel, Werkzeuge etc. Einzige Begrenzungen sind Größe, Gewicht und Verpackung. Das Angebot ist flexibel anpassbar.

Der schnellste Smart Store

Parallele Verarbeitung und automatisierte Abläufe: Innerhalb kürzester Zeit erscheint der erste Artikel auf dem Warenausgabeband. In nur drei Minuten können bis zu 20 Artikel dort liegen. Schnell, effizient und bereit zum Einpacken. Schneller kann man nicht einkaufen.

24/7 und von überall informiert

Alles im Blick, jederzeit und von jedem Ort. Mit der Betreiber-App behalten Sie die erfolgten Umsätze, Bestände, Haltbarkeiten und den Systemstatus stets im Griff.